Tuesday, December 2, 2008

What the hell...?

pic my laptop

(teman setia ku,berlatabelakang my bed..)


Hari ni..mcm biasa je..my rutin..as a jobless..cuma sekrg cuaca ni..waktu pagi panas membara,petang plak hujan..waktu sekrg ni..kena byk minum air tau..and paling baik minum air kundur atau teh hijau..utk sejukkan badan..amalkan la..mmg klu sape yg baru minum akan rasa asyik nak terkentut je..jgn takut..mmg mcm tu..buang angin dlm badan..Aku sebenarnya tadi baru je tgk AWAN DANIA..mmg aku suka,sbb aku suka watak Dania atau Scha dalam citer tu..mcm personaliti aku sikit..dulu2 la..cuma aku taklah minat nak jd flight attendance..cuma sikap sikit kasar dan slumber tu mmg mcm aku..sama la..no make-up,no high heel and no ladies2..tp bukan bermakna aku ni tomboy atau penkid..cuma mmg mcm tu.tanya la mak ayah aku..


Ntah aku tetiba teringat isu dalam 'MELODI'.aku ni die hard fan pada FAIZAL TAHIR..so ape je hal kena mengena dgn dia..mmg wajib aku ikut..apa lagi kisah mailto:ELLY@MOLLY@MAYA DARNIA..hampagas tul..dia ingt dia vogue sgt ke..tension aku..elly tu ntah2 namanya halimah..molly tu milah (mcm nama kwn aku pla)..maya darnia tu delima..saja je nak publisiti cheap..hallo klu muka dah mcm tembok di langgar stremroll..sedar dan insaf serta berpijak di bumi yang nyata..ukur baju badan sendiri..ada hati plak nak menganggu artis ni..ko ingat ko siapa..?geram tau..memalukan kaum wanita..ni mmg kes P.E.R.A.S.A.N la..aku minat gak artis..tp juz utk entertainment..takde la terfikir nak jadi geng ke..hubby jauh sekali..coz kita blh fikir la.aku geram tul dgn pompuan tu..lebih2 yang hr tu ..nmpk sgt la kaki tipu n kaki propa..hallu klu takde keje sgt..better korang ni tanam ubi ke..jagung ke..dpt juga menmbhkan hasil pertanian negara..paham..dr keje nak kacau org..yg membengangkan tu artis-artis hansome plak..faizal..farid kamil..piere..klu farah asyikin tu aku tak tau plak motif nya..aku rasa utk new year ni aku nak belikan dia cermin kot..padan muka..mak oi..since when plak aku ni jd minah sebuk hal orang ni..oh tidak..

Tapi sekrg ni dunia pun konterversi gak..isu di Thailand dan India..Nilah kalau terlalu pandai..semua pun nak tunjuk teror..padahal habuk pun takda..kenapa tidak cari sepakat..ni buat demontrasi..bom-bom..kerjo gilo namo eh..demo tu plak..takde maknanya..ni pengalaman ni..yelah sikit2 jd trend remaja sekrg..sikit2 nak demo..sikit2 nak demo..padahal cheh..trip bagus la tu..aku paling segan la demo student 'U'..haloo..sia-sia ja belajar..perah hotak kepala tu tp still dungu..yelah buat demo tu hanya kerja org yang tak berfikir..sbb bagi mereka cuma demo je solution utk masalah..sape yang rajin buat demo tu?lu pikir la sendiri..aku btl2 simpati akan korang la..cthnya yg plg..buruk n sengal..masa pilihanraya..berpanas..berhujan..buat sepanduk..pukul orang..btl2 tindakan org yang tidak waras..kesian kan jadi mangsa..padahal org yang disokong tu ...senang lenang kat rumah dgn aircond..makan sedap-sedap dan relax..itu namanya bertindak mengikut fikiran bukan perasaan..aku mmg suka mendoakan orang 'Ya Allah,Sesungguhnya Kau maha adil dan saksama,kau berilah panduan kepada hamba mu yang meletakan diri mereka serendah-rendah akal fikiran,jadikan kami ini ya Allah..hamba mu yang sentiasa berfikir'

4 hari lagi..ahax..





No comments: