Tuesday, December 16, 2008

My Life..

Hari ni..aku dapat la relax sikit..coz semua keje aku dah beres kan..assignmnt orang dah submit,my paper work n presentation pun dah present..so aku amik kesempatan utk mengemas my bilik..yg agak 'kelam kabut'sepnjg minggu yang sibuk..Bilik aku kena share wit my sis,so masing2 ada cornernya..
Ini corner my stuff before mengemas..


Dan ini selepas..Ini plak ..almari aku..
dan tiz my tmpt aku beradu..Hidup aku biasa-biasa je..tp aku happy dengan my life..dan aku terimanya dgn penuh syukur..tadi aku sempat tgk bola..suzuki cup tu..Thailand vs Indonesia..resultnya 1-0..mmg best..kelebihan kepada Indon tp takde rezeki nak buat mcm mana..well congratulation Thailand dengan new president..handsome la new president tu..mcm pelakon muka pelakon..hope jgn la huru-hara lagi..


I miss my cozen..Nizal..dia dah balik semenanjung..yesterday..smlm dia bg sms.."Along,terima kasih sebab bawa Nizal tgk wayang Antoo Fighter..nanti jangan lupa sms Nizal ye..sayang Along.."..oh..very touching la..rasa nak nangis plak..huk..huk...

No comments: