Friday, December 5, 2008

My Birthday..is today..


Glitterfy.com - Glitter Graphics

'Happy Birthday to me..Happy Brithday to me..Happy Birthday to LYNN..Happy Brithday to me..flow the candle..and make my wish..('I WISH I GET JOB AS SOON AS POSSIBLE,AMIN').Tadi tepat jam 12.00,genap la umur aku tahun 2008 ni..26 tahun..yelah ada 25 hari sebelum tahun baru..orang 1st wish my mum..and second my sis..siap nyanyi..my dad..olredi tidur..lagipun hari ni genap umur ayah aku 51 tahun dan annivesery perkawinan mereka yang ke 28 tahun..wah tak sangka..begitu lama..pejam celik pejam celik..aku ingt aku masih lagi bertatih utk memanggil mak dan ayah..dan sekrg ni pla..klu dah kawin ntah2 dah anak dua..mmmh..hr ni gak birthday my antie..esok la aku wish..klu aku sms mlm2 ni terkezut plak dia..kire hari ni dalam byk sejarah..
Aku ni jrg sambut birthday secara besar-besaran..cuma 1st birthday aku disambut pada waktu aku Tahun 6..neves la..coz rmi kwn2 sekolah datang..mmg best..mcm2 hadiah..pastu kedua yang disambut plak..masa hari raya..kebetulan plak open houz..rmi kwn2 aku di sekolah rendah,menengah dan 'U' dtg..syiok la org celebrate brithday kite kan..tp lagi best klu masa tu kita didoakan..mcm Rasullah..kita akan berselawat dan berarak tanda kita menghargai Baginda..tp aku tak minta la mcm tu..siapa la kita ni hanya hamba yang daif..namun aku amat berharap agak orang sekeliling aku sup.sentiasa mendoakan aku..aku sentiasa ingat setiap kali smbhyang utk mendoakan seluruh saudara-saudaraku..kerana aku ingt satu kata-kata..jika kita mendoakan orang..orang akan mendoakan kita..aku rasa itu lah hadiah paling manis..eh sentimental plak..Yelah aku ni mmg bukan jns yang hafal birthday orang..so aku rasa cara terbaik adalah sentiasa berdoa..utk kita dan orang lain...
'Ya Allah..Sesungguhnya kau yang maha pengasih dan penyayang,maha pencinta yang agung,maha mendengar dan maha melihat,maha suci mu ya Allah,Selawat ke atas Rasul Junjungan Muhammad S.A.W,para ahli keluarga dan para sahabat.Ya Allah,hamba ini adalah tergolong dari hamba mu yang terlalu lemah dan naif,kau berikanla petunjuk dan hidayah,kau berikanlah keberkatan dan keredhaanmu Ya Allah,bimbinglah hamba ini ke jalan yang engkau redhai.Kau ampunilah dosa-dosa ku, kedua orang tua ku Ya Allah, adik-adikku,keluargaku,guru-guruku,sahabat-sahabatku dan seluruh saudara-saudaraku baik yang hidup atau yang sudah tiada,jauhkan lah kami dari kemungkaran,permudahkan kami pada saat sakaratul maut,seksa di kubur,seksa di padang masyhar,jauh dari api nerakamu.Ya Allah,berikan kami rezeki yang halal,ilmu yang berguna dan keimanan yang mantap.Sesungguhnya hanya kepadamu aku menerima dan hanya kepadamu aku berserah.Amin..

No comments: