Sunday, December 7, 2008

The Celebration Is Superb

Bila part nak isi blog..aku selalu akan berperang dgn keadaan..bukan apa..terpaksa menahan mata yang ala-ala irama ghazal ni..td br je tgk 'HARRY POTTER & THE PRISONER OF AZKABAN'..ya..ya aku tau ramai dah tgk..aku juga..tp citer best mcm ni tgk 2-3-4 masih ttp best..and aku ternanti the next episode..'THE BLOOD OF PRINCE'.Hr ni best giler..mula2 tu borink gak..coz lepak kat rumah..suddenly my dad signal kami nak jalan..kami ni bersiap la..di mind set kami..ni misti pi one borneo..one of our fav.place to shopping..
masa tunggu my mum & sis bersiap..biasala ..aku express je klu jalan ni..


ni pose dalam kereta..byk actually..tp cukup la dua ni..yg lain buat sakit mata je..ni jela aksi sopan.. dan tidak melampau
..tup..tup my dad masuk simpang..wah excited ni..dgn kolam ikan nya..yang banyak..oh rupa2nya destinasi kami bermula di sini...
jadi..mula2 my mum n dad turun kuar..coz mcm takde orang je..so kami still dlm kereta..but lps tu me n sis terus masuk..bile dah order..mula sessi fotografi dan jalan2..di restoran atas air tu..jalan-jalan cari makan yuk..
ni pic my mum & dad..ala trip2 tak mau tgk kamera kunu' 1st hidangan-sup ketam..my sis fav..

2nd hidangan-udang butter.. 3rd hidangan-kupang masak ala-thai 4th hidangan-kerapu steam.. Ni lepas makan dah..

Aku smpt amik pic ni seblum pulang..

Well..nak tunjuk ni bukan nak mengada-gada..cuma nak share family moment je..bukan selalu..and takziah gak kepada mangsa-mangsa banjir di Pantai Timur,dan tanah runtuh di Bukit Antarabangsa..sabar menghadapi dugaan-Nya (mcm title lagu kumpulan hujan plak).

Esok kami akan balik kampung..cuma tak sure pagi or petang..coz kan nak raya korban..klu bab balik kg ni mmg havoc la..coz semua pun mmg happening..

Dedicate to Nora:

Thanx..coz wish me..even belated oledi..as long as u ikhlas never mid..beb..wish me luck friend..and alos u..and about award tu..mmg best..lain kali giv..direct la..mcm zaman sekolah terima hadiah..remind me masa aku convo..excited sgt..aku duduk sebelah orang yg aku br kenal..and mamat siam tu..mmg macho la..







No comments: