Monday, December 8, 2008

Seriously..it's fun

Now..aku dah berada di kg..bertemankan tilam nipis..tido kat ruang tamu..and yang masih belum tidor la..aku smpi kg tadi area jam 3.30 ptg..rupanya kedatangan kamila yang dinantikan coz plan nak pi beach..tup tap ujan la plak..terpaksa di cancel..
jadi kami juz stay home..well rumah kami ni mmg tak pernah sunyi..dgn suara budak2 teriak..menangis..lari-lari anak..mmg riuh rendah..mcm ada majlis je..dah la laman rumah full dgn kereta..terpaksa tumpng laman org sebelah..crowded..tp aku dah biasa suasana ini..inilah dia big family..
Malam kami diceriakan oleh beberapa cozen celik aku yang nak sgt tunjuk terror menari shuffle..mmg la budak2 ni..ala biasala budak2 ni mmg manja dgn aku..aku kan along mereka..pastu aku upah coklat plak..mmg happening..ni baby lilo n baby shanie plak tgh mendandan rambut aku..mak ooi..nasib baik rmbut aku ni bukan jns serabut..klu tak misti dah tersangkut sikat..pastu ada hati suruh aku posing plak..aku ni ditreat mcm princess..
artis kami malam ni..ialah ICIK@ IZZAT QUSHAIRI
dia ni tgh membuat perfomance utk tarian shuffle..umur baru 5 thn..
ini adalah pic..antara penonton tak bertauliah..tgk la..siap ada tilam lagi..nenek aku pun smpai bising..

mereka adalah terdiri dari:dewasa (fera,adiq n nana),kanak-kanak (izzat,wafi,nizal,baby shanie,baby lilo and bella)wajah-wajah ceriang penonton..artisnya yang pakai bj merah la..ni ade lagi yang blum masuk forum..coz limited ticket...suasana mcm ni la yang menjadi rutin kami..berkumpul dan hav fun satu family..inilah yg parent kami amalkan adik-beradik..dan diturunkan kepada kami semua..susah senang selalu bersama..


aku smpt amik pic situasi sebenar di waktu mlm..rumah ku syurga ku

ni bukan niat nak mengaibkan tetapi untuk berkongsi je..coz aku proud to being a part of tiz family..I LOVE ALL THEM...

No comments: