Saturday, December 6, 2008

No Candle..No Cake..

On birthday..today 5 December..now i'm 26..oh my god..but i know i still cute..ahax.dont be jelous..as i write for title..i don't need candle or cake to make me happy..my mum cook..one of my fav.food..guess wat?


ada mee hoon..ada tauhu..ada timun..ada daun sup..ada bwg goreng..taugeh..limau kasturi..eh ade yang tak lengkap ni..

amik ko..sup tulang..ini namanya soto..ada tmpt panggil mee hoon sup..


Tiz is menu yang paling best..coz lengkap semuanya..thanx mum..aku sanggup tolak KFC..bile my mum minta buat pilihan..sama ada soto atau KFC..tak percaya?


Ini sebelum..
dan ini selepas


Memang terbaik dari ladang..klu org nak dtg rumah ..misti tanya soto my mum..that why masa raya..menu utama SOTO..kami pernah gak buka gerai SOTO..bukan jam10 pagi..jam 2petang dah abis..amcm?ape kes..mmg sodap la tu..cuma tak bleh continue..coz komitmen kerja..

Hari ni gak..separuh akhir muzik-muzik..faizal tahir dgn 2 lagunya sampai syurga n cuba..aku confident mmg dpt masuk lagu cuba..mula2 neves gak..coz announce lagu sampi syurga..as aku tau lagu cuba is most power than sampai syurga..and now he made it..congratulation..terngiang-ngiang plak..lagunya..rasa teringat masa faizal tahir tarik suara..huhu..esok nak pi mana?ntah..mula2 plan nak balik kg..tp maybe ahad kot..coz byk lagi urusan kt rumah belum settle..excited nak balik kg ni..and another new..is get interview as penceramah jemputan utk PLKN..so skrg ni tgk prepare paper work yg nak present..mybe aku choose culture..coz it about multi-racial malaysia..and i hav experience do tiz research..ye lah..aku ni kan 'pembuat assignment' orang..jd dah mcm2 assignment aku dah dah buat..kire mcm business intelligent services la..oklah enough for tiz day..to be continued soon..mengantuk la..


Note for Nora:Aku mmg gilakan ustaz Syam..upzz..correction..giler kan motor dia..jgn tak tau aku pernah posing maut dgn motor dia...suddenly remind me kat cikgu musirin..also hav wat..hehe..i still ingt bile time dia mngajar..sape yang suka cakap kt belakang..??!!##and aku akan rasa tertekan hingga nyawa di kerongkong..bile time aku nak presentation kat depan..bukan sbb neves..tp sebab ada makhluk yg kuat tanya..siapa?..huh?tension..aku juga dikenali sbgi missing from radar student time bahasa arab(ustaz raisham,ustaz zaid n ustaz sham)..dan most kepoh girl bile bab subject BI..well see the leg la..n muka blur bila cikgu hussin dan cikgu daimin masuk..sakit telinga bila ustazah warsini berkhutbah..dan ceria bersama ustaz zamri..ustaz rezuan..our dad..n memori cinta..cikgu zaini..sori kepada ustaz jusidin ..tp aku tak amik usuludin..All tiz what i called..LEARNING..


Extra:

Ni pic my sis..mamam..panggil tak layan tu..

No comments: