Tuesday, December 23, 2008

K.K IS REAL BUZY

Today..cuaca mendung..jd me and my sis temankan my mum utk pi jumpa doktor..ada appoinment..hampehnya..k.k is jam giler..ntah kenapa..kami dr karamunsing nak ke wawasan plaza amik masa hampir 2 jam stgh..dalam kereta..badan aku dah terketar-ketar..coz lapar sgt..my mum pun sudah kebas kaki..memang hr yang sgt sesak..kami nak pi wawasan plaza..coz my mum nak complaint tntg..celcom broadband..yg tetiba plak ada extra charge..so tak puas hati..dah la area aku ni takde 3G..so servernya mmg slow..maut..la.Aku ni panas2 sendiri je..hampir 1 jam juga aku nak buka email..klu YM yg harapla..sejak 2-3 hr ni..aku chat via my email je..kuyak tul.


Tp on the way..aku smpt amik la pic-pic..area k.k..
ni mercu tanda utk SEDCO..yg berada di round about..yang berhadapan dgn bangunan SEDCO (Sabah Economic Development Corporation).
Ni..lah area Teluk Likas..tmpt org selalu berkelah..memancing..view ni akan anda dpt lihat di sepanjang jalan hendak ke K.K..
Ini plak antara Masjid yang terdapat di K.K,namanya masjid Bandaraya..terletak di area Likas..

Next adaah pic bangunan tertinggi di Sabah-Yayasan Sabah..dan Universiti Malaysia Sabah..

Sori la coz visual nya tak clear sgt..coz juz guna hp..dah tu waktu senja plak..tp next time..will much better..

No comments: