Wednesday, December 3, 2008

Oh..No?!!!!


Hari ni..cuaca agak sejuk ye..coz ujan..perut aku dah kembung masuk hangin ni..td internet agak slow je..jd tak byk aku boleh buat..diffent sgt btween guna line phone dgn broad band ni..klu line phone laju je..klu broad band..agak slow..lebih2 lagi area rmh aku ni..tpaksa guna GPRS..sepatutnya 3G..actually aku pun still confuse dgn benda ni.

(ni lah benda yg aku guna utk connection internet..)

Sekrg ni aku dgn my sis tgh beating lawan game..ala game budak2 je 'bewitched'..alah yang pelakonnya Samantha dgn Darren..pastu Nicole Kidman ada berlakon citer ni versi moden.so far mmg aku la lead..tp dia ni jns yang takkan mengalah jadi misti dia akan overtake aku..aku plak kemaruk main game PGR-game car drift..blh layan gak..cuma score aku blm membolehkan aku beli kereta 'toyota'..asyik kalah je..hehehe..dan ni gak yg selalu buat hp aku low bat..ish bising plak anjing-anjing ni..bikin panaz tul..(sambil minum air)
Tadi aku smpt tgk citer kat ASTRO KIRANA,citernya tjknya Metro Sexual citer Thailand..citernye tntg geng girl dalam 5 member..one of them fallin' in lov wit one guyz..cuma all fren dia mcm meragui kejantanan nya kerana yakin yg lelaki ni 'gay'.so mcm2lah cara mereka nak buktikan lelaki ni gay..sehingga satu hr semasa pertunangan kwn mereka ni,akhirnya terbongkar lelaki ni mmg gay..since dia sekolah rendah..dia tak blh terima kenyataan dan cuba utk menipu diri.utk membuktikan dia ni tulen .. dia couple dgn awek ni..nak tau ending nya?!!!!!akhirnya mereka pun berkahwin 2 bln kemudian..hehehe..nope la itu bkn endingnya..akhirnya girl tu lepaskan lelaki td..and juz jadi best friend..mcm mana la agaknya ..klu yang dah kawin tu..tp mengarut la..klu dia dah 'rasmi' isteri dia as a lelaki..takde maknanya no..tp lelaki lembut ni hati mrk sensitif..penyayang dan sentiasa rapi..klu ditakdirkan aku dgn lelaki lembut?!!!oh no..tp klu jodoh ape boleh buat..pandai2 la kita maskulin kan dia..wah konfiden tau..coz aku kdg2 risau gak..org ckp jdh ni sesuatu yang opposite dgn kita..tp dlm sesetgh hal very the same tau..well 'inilah dia sandiwara dunia' petikan dialog Ramlee dalam filem Bujang Lapok.
Hari yang dilalui tak semestinya indah setiap hari,dan setiap hari yang dilalui tidak akan buruk..jadi indah atau buruk itu hanya kehidupan.Tenang dalam apa juga yang dilakukan malah Redha dengan ketentuan-Nya..
P/S : Senyum selalu dan senyum dari hati..say 'I LOVE YOU'..buat orang tersayang..
3 hari mendatang..

No comments: