Monday, January 19, 2009

Aku comment d sini la..

Post to Nora..
Hai nora,baru hr ni aku rajin nak isi blog..kemarin aku penat and also nak tgk AJL 23,wah my guyz menang vokal,persembahan dan song sampai syurga..my 'FAIZAL TAHIR'..hehe..puas ati la even tak menang as juara lagu..tp performance nya mmg superb..tak kurang meletop si stacy..energytic..cuma lain kali misti ada gimik kan..baru la 'fresh'..
Oh Encik Midin Asli..kami hanya di temukan dalam sejam terakhir sessi TOT sahaja..so tak sempat nak kenal2 la nora,aku juz kenal geng2 kumpulan aku je..yg baru..tp Cikgu Midin tu KJL utk kem di Tuaran tau..coz semua KJL,diminta introduce diri..cuma kenal lbh rapat blm berkesempatan la..

ni pic dayang sama aida..(aida ni dari Kedah,hubbynya Navy so tinggal di Sandakan)

Yup..Dayang also join,tmpt dia la aku selalu lepak sementara tunggu waktu TOT,dia sebilik dgn sorg kawan lagi Aida dari Sandakan.Wokey la,geng kem aku majoriti semuanya dah senior dan ramai perempuan..cuma nora..funny tau..aku rasa antara mereka semua,aku tua tau..tp ada tu yang bhs kan dirinya 'kakak' padahal dia lahir thn 83..dh sah2 la dia tu nmpk matured sgt dr aku. well ada aku kesah..ketara la awet muda..bukan senang tau org ingt kita muda..ada ingat aku ni lahir thn 84-85..cheh hnsssh ni..nantila..masa di kem..aku amik pic mereka..tgk btl tak aku ckp..
Aku tgh servey ticket ni..yelah..aku rasa aku nak naik flight la..kebetulan ayah aku nak sponsor..dia x mau tgk aku naik bus sorang2..hehe..coz aku ingt kwn aku tu naik bus..sekali dia pun dah awal2 beli ticket..lgpun Eera cakap,klu utk Sabah,diberi pertimbangan la claim perjalanan..hr tu aku x tinggal hotel la..aku ulang alik je..my mum n dad kan rajin ..
Sekarang ni aku juz tgh 'setup' aku punya timing mengajar ja..supaya ngam2..and also cari2 idea utk kasi happening class aku..ada idea bgtau la..mana tau boleh apply..dan sekrg ni tgh list gak brg2 aku nak bawa..
Oklah..tu je utk kali ni,tgkla if aku free esok..kita chat di YM.

1 comment:

Nora Yusop said...

yup...mr midin aslie, KJL d tuaran nnti..heheh, ni 2nd da dia jd KJ kat kem tuaran tu..ari tu dia ada gtau gak.katanya jd KJ tak best sbb xble lepak2 ngn pelatih..kih!!kih!! tp dia mmg kawan aku yg best..