Friday, March 6, 2009

Suka Lah..

Hari ni..aku spent my dayz dgn 2 cute guyz..sehingga aku jadi confuse nak choose which one,coz yang seorang ni..sangat petah berkata-kata,manis bicara,senyuman yang menawan dan lirikan mata yang manja.Setiap bait kata-kata nya..mmg membuat aku gembira dan ingin tersenyum..Harris..dan seorang lagi,seorang yang riang dan mudah tersenyum..membuatkan aku rasa sungguh ceria,memandang wajahnya menenangkan jiwa..dari raut wajahnya menunjukkan betapa dia seorang yang tenang..Hazril..


Harris-dia mmg nak amik shoot mcm ni sup.bergaya mcm ultramen..tp aku smpt ckp..zaman antie dgn mama Harris,fofular nya Gaban dan Satria Baja Hitam..kwang..kwang..kwang

Hazril

Kan dah cakap mmg mereka berdua ni sgt comel utk dibuat pilihan..ni anak geng aku..Sarah..wah terlepas rindu aku nak chit chat dgn geng karas aku sorang ni..coz dulu mmg hr2 dia akan pandang muka aku..dan aku pandang muka dia..yelah..kan aku duduk sebelah dia dlm kelas..Harris tu umur baru 3 tahun..tp mak oi..bercakap mcm dah umur 6 tahun..takde pelat bahkan sangat petah..aku paling suka bila dia cakap 'mama jahat'..hehe..gara-gara Sarah tak bagi dia pegang mainan yang dibeli..dan lucunya bila Sarah tanya 'Siapa lah jadi mama Harris'..dia menuding jari ke arah aku..ada-ada je budak-budak ni..Hazril ni plak umur 8 bulan..masih belum boleh berjalan,dia ni sgt ceria dan tidak memilih..masa aku dukung dia..dia langsung tak nangis bahkan ketawa smpi kecik matanya..bestnya melayan budak2 ni..Sarah pun tak abis-abis cakap dgn aku 'ni la kalau ada anak'..ok wat..even ko penat..sakit hati dengan perangai nakal mereka namun ko tetap terhibur..ntah bila la..turn aku..sabar je la..
Korang pernah tak rasa geram sgt bila org sms korg..tp korg tak kenal..dalam erti kata nak berkenalan..3-4 hr ni aku diganggu dengan SMS misteri..mula-mula nak berkenalan..aku layan tak layan la..sbb klu betul-betul nak berkenalan..kena la..bgtau siapa,dr mana,kerja apa..kire jujur la dgn kita kan..so aku ni kire boleh la terima..pastu send mms ke..skurgnya kenal muka..ala juz berkenalan wat..utk langkah seterusnya kita tak tau..tak semestinya bile nak berkenalan..nak ajak kawin kan..kadang2..nak kenal jd kawan..boleh tukar2 story..bg advice ke..sharing problem..smpi hr ni..aku still dalam 'tanda tanya'..siapa la org ni..dr mana dia dpt nombor aku kan..well biarla..asalkan dia bahagia..klu pun tujuan dia tu baik atau buruk..aku terima ja..sbb kebaikan hendaklah diterima dengan kebaikan,dan keburukan juga hendaklah diterima dengan kebaikan..
Note:Teringin gak nak kumpul ramai2 dgn geng lama..jumpa pastu borak-borak dan jumpa dengan anak-anak mereka yang cute-cute..alahai nora..kesian kan kita..tp ko len cerita la..sudah diikat..tinggal tunggu masa nak 'mensahkan' nya..pada kawan-kawan ku..doakan terbaik utk aku ya..sbb aku sentiasa hope yang 'terbest' utk kowang..
'Tuhan..kirimkan lah aku..kekasih yang baik hati..yang mencintai aku..apa ada nya'-munajat cinta.

1 comment:

Nora Yusop said...

abot, ko jumpa sarah???bestnyer...e...aku jeles...!!