Tuesday, March 17, 2009

Mimie & Ayub Wedding (Hari Bersanding)

-Walimatul Urus-
Tanggal 14.03.09-Sabtu-Majlis Persandingan antara Mimie dan Ayub selamat disempurnakan..ketibaan Ayub dari Weston ditunggu oleh ramai tetamu yang hadiri,pukulan 'kulintangan' menjadi penyeri suasana ketika itu..diselang seli dengan acara nyanyian karaoke dari tetamu yang datang..Tepat jam 1.30 petang-rombongan pengantin lelaki (Ayub) datang dengan paluan kompang dan barisan sanak saudara yang mengiringi..Nervous ye..relax la..
Pelukan mesra dari suami kepada isterinya-arahan photographer x bertauliah
Nak bagi tetamu luar plak tengok..amcm?
Sessi bergambar dengan ibu bapa pengantin perempuan,yang ala2 tak nak glamer.. Antaranya tetamu yang hadir menyaksikan persandingan...mcm kenal je..tetamu yang 3 org ni..control abis.. Keberangkatan pergi pengantin perempuan dan lelaki ke Weston..untuk bersanding di rumah pengantin lelaki.Sessi bergambar bersama ibu bapa pengantin lelaki
Memandangkan kami tidak mengiringi pengantin perempuan,kesempatan di amik utk posing..posing..
Antara pic-pic yang aku amik suka-suka..
ni pinggan mangkuk yang separuh dha cuci,separuh lagi belum..(di belakang tabir)

Muka-muka comel yang menarik hati aku..
ni..antara tetamu terhormat la..kawan baik pada pengantin perempuan (pink baju),kawan baik kepada adik pengantin perempuan (red baju)

Antara jurugambar yang bertugas..kunu'..
Ni je sempat aku bingkisan utk Tribute Wedding antara Mimie & Ayub..actually banyak juga pic yg aku amik..cuma ni je sempat nak sharing..nantikan next post yang lebih gempax..

No comments: