Saturday, March 7, 2009

'Di suatu pagi yang hening...


Early morning..i oledi dha menghadap benda alah ni..dgn rambut yang kusut masai,muka yang kemek semcm..dgn menguap 2-3 kali dha sahla aku mmg tak larat..weekend..bgla org lebey tido sikit..tp pe bleh buat aku dha terpromise dgn my fwenz nak submit cth proposal..katanya nak buat persatuan badminton utk kg..alahai..mentang2 la org kuat politic skrg..pastu siap nak minta aku set kan paper work utk dia..new project..nak buat loan..haru tul la mamat sorang ni..terpaksa la mengeluarkan semua 'magic box' aku..dha lama o aku tak buat paper work..bukan apa dulu aku buat paper work..kena cilok..aku gigit jari..bgs aku buat utk diri aku sndiri kan..


Aduh lapar la plak..smlm aku x mkn pun..sibuk nak tgk finale raja lawak..sape menang?hah..'ramalan ku benar belaka'..tentula 'KUMPULAN SEPAH'..member nya Mamat,Shuib dan Ngok @Nazri..tp aku tertarik dgn ucapan Mamat..'walaupun mamat x dpt bagi mak segulung ijzah,tp mlm ni mamat menang mak..'..oklah tu..bukan mcm aku ni..nama je ade degree tapi hampeh..klu tau la..bagus dulu lepas stpm aku kerja je..tak payah bengkok-bengkok study amik degree..wpun jwtan x tinggi tapi asal ada kerja..dr sekrg nak apply kerja pun susah..nasib..nasib..


No comments: