Thursday, March 12, 2009

My Secret Garden

/glitter/20/img/14_002.gif
Get yours from Friendster Glitter Graphics


Plz..don't blame me..all tix inspired by my bex fwenz :Nora..mentang2 kemarin she hav so many time to make change her background..so today plak..turn aku..p/s to Nora keep lookin' for new and fresh idea supaya..our blog ni jadi very the 'meletop'..

If b4 my blog is version of paddle-pop ice cream,very colorful..still wit the concept but juz change lit bit theme..jadi mcm garden plak..my secret garden..wah terlebey ni..make me feel ber'bunga-bunga' dalam hati..bukan apa utk still match wit my personality..owitz CERIANG (combination between CERIA + RIANG)..hehe..

Also 2morow..my cozen will kawen..so of coz i attend..i will upload pic majlis tu soon..oh my god..azab aku akan tiba..

Soalan yang familiar akan ditanya?

1.Anak siapa ni?
2.Di mana ko kerja sekarang?
3.Si ...... sudah kawin,ko bila lagi?

Jawapan menepati skema:-
1.Oh anak si......cucu si.....
2.Sekarang ni masih mencari la..
3.Insyallah,nanti kami kirim jemputan

Jawapan ikut suka aku:-

1.Anak mama sama ayah aku la..dah sah2 la nmpak aku datang dgn durg..saja ja mau sibuk
2.Kenapa nak sibuk..aku kerja di mana..aku punya suka la..bukan aku menyusahkan ko pun..
3.Boyfriend pun tiada mcm mana mau kawin,kenapa ko ada calon ka?

Ish takkan la aku tergamak nak jawab mcm tu kan..even aku ni ting tong masih beradab lagi..mak ayah aku bagi didikan yang cukup utk jaga adab sopan..so anda mcm mana?aku tetiba plak nak buat tag ..yg berkaitan dengan kawin..
Wedding Tag
1.Majlis perkahwinan anda attend baru-baru ni?
2.Apa warna theme majlis tu?
3.Apa kaitan anda dengan bride (lelaki atau perempuan)
4.Misti bawa present atau $ kan?apa?nilainya?
5.Apa yang memoriabe masa wed tu?
6.Makanan yang delicious anda makan di situ?
7.Dapat ole-ole ke dari keluarga pengantin?apa tu?
8.Ucapan yang anda dedicate utk pengantin tu?
TAG UTK :
1.MISS NORA
2.MISS SUE
3.MISS FERA
4.WIWIN

/glitter/21/img/1_002.gif
Get yours from Friendster Glitter Graphics

No comments: