Wednesday, February 25, 2009

WhaDuPP

Pernah tgk tak citer 'MISS NO GOOD'..skrg tgh showing kat TV8 jam 8.30 p.m till 9.30 p.m..citernya bergenrekan romantic comedy..mmg best..skrg ni citernya dha thp klimarks..bile aku tgk citer ni semua perasaan ada..geram..sakit hati..lucu dan excited..nak tau naper..??tgk la..malas nak story..tp ni antara pic actor dn actressnya yang sempat aku upload..

Antara barisan pelakon: Rainie Yang,Will Pan dan Dean Fujioka.

Xiao Hua Tang Men

Jia Si Le

Kalo korang mana satu korang nak pilih?Tang Men seorang perunding imej yang terkenal,tidak romantik tapi sangat memahami dan berfikiran terbuka,atau Jia Si Le seorang pencinta yang romantik,kaya dan tidak kenal putus asa..

Selain citer taiwan ni..ada citer indon gak..citer 'JELITA'..sape tak kenal penyanyi dan pelakon yang mmg hot dan meletop Agnes Monica.citer ni disiarkan setiap Isnin-Khamis jam 2.3o ptg TV3..aku tgk tak tgk je citer ni..coz aku x sukala tgk citer yg byk konflik..buat stress je..

itu blm lagi citer 'INTAN' yang ntah dah berapa ratus episode setiap Isnin-Jumaat jam 11.00 mlm,Astro Prima..kegilaan si Nora tu..Dr.Rado..Nora,Rado dah pulih ingatan la..apa mcm ?dan

skrg ni aku mmg tgh layan best citer 'ASSALAMUALAIKUM CINTA'..antara actress Indon yang aku mmg minat Nirina Zubir..citer ni setiap Isnin-Sabtu jam 5.30 petang.


Eh tolong sikit..kowang ingat aku tak layan ke citer melayu..aku tgk la..aku tgk 'MENANTU VS MENTUA'..'KASUT TUMIT TINGGI'..RONA RONI MAKARONI'..'KASANOVA XXL'..'KELIWON'..'TANGISAN BULAN MADU'..mmg banyak la..nak isi kat sini..mmg tak boleh muat punya..(nanti aku upload pic..)

Kalu realiti TV..skrg ni tgk layan One In the Million la..season 3,American Idol,American Next Top Model..Raja Lawak..dan coming soon on March of coz ..Akademi Fantasia..mak oi..byk la dosa aku 2-3 bulan tu kan Nora..yelah asyik jadi pengkritik tetap je..kuang..kuang..kuang..

Jangan ingat aku ni nak fun je tau..aku layan gak program ilmiah dan bermesej..antaranya Berita la..setiap jam 8.00-9.00 TV3..'WANITA HARI INI'..'APA-APA AJE'..'ZON AKTIF'..'MARI MENGAJI & MARI BERTARANUM'..'BERSAMA DR.FADZILLAH'..'CAFE AKHIL HAYY'..'SANTUN ANGGUN'..

Alahai biar pun apa pilihan anda..anda tau apa yang baik dan buruk..bahkan 'melihat' pada realiti sebenar itu mungkin tidak indah tapi bukan bererti tidak bermakna.Menilai kehidupan membuatkan seseorang akan lebih berfikiran terbuka,mengenal diri dan lebih bijak..

No comments: