Wednesday, February 11, 2009

PELIK!!!

Cuba perhatikan gambar ini dengan teliti..apa kelainan nya???ya aku tau budak ni mmg 'chubby'..cute dan seksi..hehehe..cuba tgk sebelah kiri gambar..anda perasan?terdapat juntaian rambut yang tidak dikenalpasti milik siapa..sebab sememangnya ketika itu hanya ada aku sebagai photographer..dan 'nana' ini sebagai model.

Selepas gambar ini diambil reaksi 'nana' amat mencurigakan..kerana 'nana' menangis dengan kuat seperti seolah-olah dia dipukul..cuma tanda tanya..dari mana munculnya rambut itu..nyata dan sahih la..itu bukan rambut aku..bahkan..rambut aku bukan macam tu..tepuk dada tanya selera..biarkan ianya menjadi tanda tanya..

3 comments:

we~win said...

eeeeeeeeee....creepy!!!

Miss Shygirl a.k.a Rossie said...

Salam Lynn...

Alamak Lynn, rambut siapa tu? Seram plak aku tengok...btul ba itu bukan rambur ko Lynn?

AILYNN HASZLYNDA said...

btl ba..mcm mana plak aku nak letak rmabut aku di sana..sedangkan aku amik pic..lagipun aku ikat rambut masa tu..and area rambut terjuntai tu sebenarnya dinding..if ada pun org misti akan nmpk susuk tubuh tau..