Wednesday, February 11, 2009

Plz Help Me..




Me?no so well..lit bit wory bout 2morow..coz i will attend for interview ..yayasan sabah,job position 'business development exec.' but seriously mentaly & physicaly i totally zero..yesterday smpat jumpa doc..dia juz bagi basic ubat je..coz aku ni allergic certain ubt..coz worry bout effect nanti..tp utk hr ni still mcm tu juga..


Aku dibagi masa 48 jam utk try tiz ubat if not..aku kena jumpa lagi..ni yang aku x suka pi klinik..coz selalu kena mcm ni..jadi bahan uji kaji..aku pernah 2-3 kali terkena serangan dari allergic ubat..mak oi..sakit siot..klu guna wrong ubat cream..kulit aku akan melecur..and if salah ubat makan..badan aku akan bengkak and rasa isi dalam badan ni dicelur dgn minyak..mmg azab..itu yg aku tak suka..cuma bagusnya aku ni jarang plak sakit..cuma klu sakit..amik masa berminggu nak sihat..coz juz depend on imun badan kan..ubat mmg tak pakai..melainkan jumpa doktor..dan doktor tentukan ubat apa..antibiotik of coz x leh amik langsung..terpaksa inject..tp aku pernah inject ubat..dan area inject to bengkak..hope esok aku akan tenang..wpun suara aku ni ala-ala rock steady..wish me luck


Kesian my mum also..got fever..my mum mmg mcm ni..if one of her anak ni sakit..dia pun misti kena..trust me..smlm she also jumpa doc wat..tp rasanya aku lagi maintain..dr dia..aku sakit ni..i guess last week lagi..cuma ni la..aku ni jenis never giv up..so try to bertahan..tp smlm my dad dah warning pi klinik..so pi jelah..


Skrg ni musim cuaca tak menentu..nasihat buat yang masih sihat..minum byk air suam..amalkan minum teh kundur..dan teh panaz..dan amik vitamin..semoga kesihatan kita terjamin..


No comments: