Tuesday, February 24, 2009

One In The Million

Time aku update post ni..aku tgh tgk repeated one in the million yang last friday..aku missed la..yelah sah-sahlah aku kalah coz my mum & dad peminat setia 'Gelanggang Raja Lawak'.One in the million ni season ke=3 la..1st Suki yang juara,tp aku minat maut Faizal Tahir.2nd plak dari Sabah juaranya Ayu..tp kesian la..Ayu ni selalu x consistent..la..suara selalu pitching lari la..

So aku smpat la upload 12 peserta punya pic..utk lebih mengenali.


Anith


Amylea (artis-Akademi Fantasia)


SimonAyu-nyanyi lagu matahariku..


Fify

Pejuang Irama Rock 80'an-AweeraJuara 'Mentor'-Pija

Vocalist Coco-Nine

One of top 3 Suara Emas Bintang RTM-Han

Esther-Pemenang Immunity asal dr Sabah..(muka iras zizie ezzete)

Indrawan @ Tomok-Vocalist New Boyz

Rizu-Winner Artis Harapan

Siapakan yang akan tersingkir untuk minggu hadapan?teruskan mengundi..

No comments: