Friday, February 20, 2009

Happy Birthday "Nora"

Dear my bez fwenz..



MySpace Generators
MySpace Codes at BlingPixie.com




Enjoy your birthday Cake...



MySpace Generators
MySpace Codes at BlingPixie.com



Nora..sowie la..aku juz dpt wish birthday utk ko melalui blog la..aku tau ko x kerja hr ni kan..aku tau kita ni kenal dah terlalu lama geng..dr umur kita 13 thn sehingga la skrg usia mencecah 27 tahun..dalam sepanjang perkenalan kita..mmg ada suka duka kita lalui bersama..dan kebetulan plak kita menjadi rapatkan time kita sama2 pengawas library..kita pun dah kenal hati budi ni..baik atau buruk..cuma aku rasa persahabatan kita ini terlalu kuat jadi itu bukan pengukur kan..sempena birthday ko..aku doakan ko akan happy selalu seperti nora aku kenal..bahagia bersama orang tersayang..cheh..pastu hope ko dapat kerjaya yang lagi baik la..mcm yg sentiasa kita impikan..coz rugi kan..org x amik tenaga mahir mcm kita..kat sekolah kita kan terkenal dgn organizer yg paling success..cuma org blm nmpk kebolehan kita tu..bisnes ko maju dan akan lebih berkembang..kesihatan yang baik..dan yang paling penting ni..persahabatan kita ni maintain mcm ni..even ko atau aku dh kawin..ok?!!.coz aku x dpt on9 esok..aku kan ada exam..jadi jgn lupa wish me luck..fwenz..kim salam sama..ur mum..ur dad..ur adik2..nanti aku lepak pi rumah ko..

1 comment:

Nora Yusop said...

thx abot 4 the wish..terharu sgt..gud luck exam spa sok k...wat yg terbaik.