Sunday, February 8, 2009

Oh..Oh..I'm Back

Journal seorang 'cikgu'..

3ohb Januari 2009-Jumaat.
Aku bertolak dari Airport Antarabangsa Terminal 2, K.K pada jam 2020..dengan menaiki pesawat AK6115 Air Asia..dan tiba ke Airport Tawau padajam 211o..dan destinasi aku ialah Hospital Tawau..coz nak amik antie aku..dia nurse di Hopital Tawau..
Next destinasi kami ialah ke Taman Uni Villa..kawasan perumahan pakcik aku..wah ternyata rumah di sini..besar2 la..ni antara shoot dalam rumah yang sempat aku amik.. Malam itu aku tidur sorang diri dalam bilik..cuma aku tak dapat tidurla..biasalah tempat baru..

1hb Feb 2009-Sabtu

Aku juz stay kat rumah je..coz my uncle kerja..as fireman..and also my antie too..so aku di rumah je dgn my little cozens..Wafa..BB & Nana..Nana tu cute betul..chubby and hyperactive..



2hb Feb 2009- Ahad

Akhirnya aku lapor diri ke Kem San Shui Tawau..nice environment..ceria..dan aku pun excited..kami terdiri dari lapan orang semuanya..En.Saman sebagai ketua jurulatih,aku,Tini dari Lahad Datu,Kasmah & Kak Ann dari Tawau,E'mie dari K.K,Koren dan Mas dari Kota Marudu..

Aku dan Tini Kasmah & Koren Kak Ann
E'mie & Mas

Malam tu kami tidur dalam keadaan sangat sejuk..sebab kami belum disediakan cadar dan selimut..jadi tahan hati jela..cuma yang bez nya..kami ada T.V..jadi takla boring sangat..

3hb Feb 2009-Isnin

Untuk pergi ke kelas..adalah sesuatu yang mmg azab ..terpaksa naik bukit..klu ikut2..mmg tak larat tp bila memikirkan tanggungjawab..redha je..bygkan dengan kasut tumit tinggi..sampai ada di antara kasut kami..ada yang dah rosak..

Jalan untuk ke kelas.. Gelaran..'tangga batu cave'..

Cuma aku sakit hati bila selipar kesayangan aku 'Dr.Cardin' telah dicuri..susah nak syak siapa curi coz masa tu kan kami pi mangajar..tp klu aku dah dpt gaji mengajar ni..aku akan beli selipar 'adidas'..tak kisahla berapa harganya..

I think ni ajelah for todya..esok aku sambung lagi ye..nak concentrate tgk 'dendam kuntilanak' ni..

No comments: