Saturday, November 29, 2008

Watcha..

Oh my god..so tired..
hr ni aku menghabiskan half of day..di one borneo..penatnya..kaki pun lenguh2 ni..tp not enough lagi..coz act.aku juz tgk wayang je 'ANTOO FIGHTER'..jln ceritanya biasa je..ada sedikit slow..tp dari segi cgi..animasi..mmg respek la.cuma babak yang aku ketawa terbahak-bahak bila pakcik 'guntur'terkena lazer..mmg lawak.cuma sayang kan..cuba la cerita tu dia explain each member dlm antoo fighter tu punya kekuatan..jd nmpk la sikit mcm group..klu budak2 mmg enjoylah..aku suka tgk watak sofi jikan..he very talented..aku perasan dia ni klu berlakon real la..aku masih ingt masa dia berlakon pontianak harum sundal malam..zombie kampung pisang..rock..good luck for him..dan satu actress muda 'scha'..mula dikenali dalam cerita 'bella' dan sekarang citer 'awan dania'..aku suka karakter dia..dia ni salah seorang pelakon baru yang berlakon slumber je..mcm elyana dalam citer 'renjis'.aku akan sentiasa menyokong industri seni di Malaysia ni..bagi yang btl2 hendak berjaya..ntah sekrg ni aku mcm malas n meluat plak nak tgk norman hakim..esok ptg jam 2..nak tgk citer..mariam annisa..n malamnya nak tgk sonata labu labi..ada bang bil la plak..nest week film aflin shauki..los n faun..aku nk paksa kwn aku blnja tgk mo-v ni..tak pun..nak bring my cozen la..hehe...pastu filem thriller 'histeria'...coming soon..aku menanti2 lah plak next session utk harry potter..dgr2 akan kuar next july 09..

No comments: