Monday, November 3, 2008

LoVe $toRy..

Entah la tetiba plak isu love ni bermain di fikiran aku dan ingin aku share kan..coz aku ni antara yg selalu di tanya bile nak kawin..masalahnye boleh ke..cinta tu di beli di Giantgn tawaran istimewa..mmg tak la..aku mengenali cinta monkey ni since umur aku 11 thn la .tahun 5-6 la..masa tu aku brutal beb..ganaz gaban..aku meet someone di surau kg aku..aku tak pndg dia ni..cuma i see him as a new guyz la.my friend ckp la.."tu ada org tgk2 ko..pki bj krim".bile aku tgk dia buat mc D je..jd aku tak kisah la.tak sngka esoknya aku get surat ni dr dia.cozen dia classmate aku..dia masa tu form3..cheh not bad.aku mcm blur la..aku klu mcm ni mmg tak layan sgt..dipendekkan citer..kami jd adik beradik angkat la..dia ni sweet tau..coz ada gigi extra..taring siung..make senyumannya comel.ada gak feeling tp bukan thp serius la..juz temporary je..dia dah kawin dah ada anak 2..hope dia bhgia..coz hr tu rumhtngga dia ada goyah..wpun tak rapat mcm dulu cuma klu selisih bahu masih boleh tersenyum..pastu terfeeling plak dgn my bestfriend masa sekolah rendah.chewah..tp mcmtak jadi je.coz ntah la tak masuk channel plak..dia ni kan alim,tawaduk..kite ni hampeh..so tak jalan..dia pun br je kawin bulan oktober lalu.smpt ni dia sms bgtau dia nak kawin..dia ajak jumpa lah tp segan la..lepas tu ada lah 2-3-4-6 orang yang pernah berjatuh hati..sempat rapat jap..pastu mcm tu je la.aku ni bkn jns komitmen tau..aku tak reti nak caring relationship pada level utk bercinta..


Masa aku di sekolah..aku minat giler dgn YUSRY KRU..aku ada satu buku pnjg khas utk simpan pic yusry je..punya la minat..mmg lelaki idaman aku la..aku suka tgk lengkuk dagu dia..and senyuman dia..smpi la aku masuk U..mmg roomate aku tau la aku fanatik kat yusry..bile dia kawin dgn erra..aku sedih sgt.rasa nak nangis..how stupid me oo..since one day,masa tu aku ada kelas business comunication..suddenly masuk guyz..sebijik muka mcm yusry..my friend dah cubit2 aku..aku pun bukan main tertanya2..sape la guyz tu..tup..tup..duduk belakang aku..rasa nak jatuh jntung aku..aku nak sgt tahu nama dia..till i get his name from someone..guyz..dia bagitau nama dia Eddie Hisham Nordin..sejak hr tu mmg aku minat gile..kat die..rasa nak tgk muka dia je.smpi pernah aku kejar dia di library..duduk berdepan lagi..aku curi2 pandang..tp aku mmg terror bab minat org scara senyap..coz aku expert buat muka blur n slumber..till kami konvo ..last la aku nmpk dia..bye..still in my mind..tp mula2 masuk..aku suka tgk FARISH AZIZ..dia same U dgn aku..aku nmpk dia cute..slalu lepak dgn kwn2 dia..tak sangka dah femes dah dia skrg..Citer tu blm abis lagi tau..aku practical lah di Petronas Carigali Sabah..di department Supply Chain..tak mcm kwn lain yg bebas keluar masuk..office kami masa tu mcm dlm ER je..ade pass nak masuk..I meet one Chinese Man..as a engineer dari department lain..dia selalu dtg office kami bincan tntg Caterpillar la..nak find quotation sama ada dah proses ke belum..dia selalu singgah my table..senyum..tanya kabar..borak2..mmg dia ni jns yg quite je..tp i like..well as usually aku ni mcm tu je..geram..menyesal aku tak bg response kaw..kaw..kdg2 aku buat tak nmpk je dia klu kami selisih bahu..smpi dia selau senyum SS.ape nak buat..Erra d
an Yusry dah divorced..tapi aku dah start minat artis lain..FAIZAL TAHIR..

Aku tau la Faizal ni dah kawin..cuma aku suka tgk dia performance..dia suara dia best..aku perasan dia ni masa jd presenter utk sukan..pastu nyanyi nasyid.i like his voice..klu dia nyanyi mmg sampai la beb..cuma until now aku blm ada peluang nak tgk him secara live..mcm gak yusry..aku dah pernah jumpa ANUAR ZAIN, FAHRIN AHMAD, ADAM, QUE HAIDAR..ramai lagi la..cuma bile tang idol ni mg tak berezeki..aku pernah fight dgn Zarie (my geng)gara2 dia kutuk Faizal masa isu bukak baju..ala hampeh..busuk hati tu..klu yang pompuan tu seksi..bj mcm berkemban tu tak pe..ni faizal bukak baju jadi hal..hipokrit sgt la..bad attitude..mcm la kita tak tau scandal2 orang besar..kite tau la..pi bercuti dgn pompuan simpanan..register kat hotel guna nama assistant..bila housekeeping pi kemas bilik..tup-tup dgn ...paham jelah..tau la..golongan pemerintah yang hebat2 ni kan..akhirnya faizal still juga ada peminat..and aku akan sokong dia..chaiyo.
.

ni kereta sape plak ni..?upps..ni gambar curi tau..aku kenal pemilik kereta ini di kafeteria kami..masa tu aku keje di SPR,ramai2 yang pi makan di sana..terdiri dr rmi perkerja kerajaan..dia jelah yang mengamit perhatian mata aku..dgn jaket yg dark green..dgn muka dia yg ber"nur"mmg dia jd rebutan aku dgn my friend..terus terang sampai skrg aku still tak tau nama dia,department mana,cuma dpt curi gmbr kereta dia..aku mmg admire la kat dia..wpun bertepuk takde bunyi langsung pun takpe..

Aku mmg mcm ni..mmg suka mengurat..suka minat2 kat orang tapi aku mmg susah nak jatuh cinta..eh jgn ingat aku ni minat kaum sejenis..cuma hati aku ni mmg ada code yg susah nak buka sbb lupa nombor pin..aku juz minta korang doakan aku bertemu dn seorang yg terima aku seadanya dan baik luar dan dalam..bercintalah kita sesama umat manusia..kerana cinta itu milik Allah.

No comments: