Thursday, November 27, 2008

Erghhhh..

Ni yang buat aku tension ni..aku nak tgk 'ANTOO FIGHTER'..tp takde geng..hukhukhuk..citer yg fun mcm ni hanya akan layan klu tgk dgn geng yang se-channel..tp?my sis ada paper sejarah kertas 2 stpm plak kemarin..honcoos harapan..br je nak story..story tentang aksi stunt yang penuh dengan animasi..well aku tak kire hari sabtu ni aku nak hangkut my mum and sis pi tgk..my dad x bleh bw..coz confim dia akan tidur..tgk drama half-hour pun blh tidur..apalagi dgn enviroment cinema yang sejuk n gelap..mmg konfim..lena dibuai mimpi..

Sekrg aku on progress siapkan assignmnt orang..well dah dibg upah kita ok je..excited sangat buat..coz one of my fav.ialah mengkaji teks atau novel..kite boleh mengesan retorik penceritaan,gaya bahasa,plot,klimarks.mmg my world la.naperla masa di belajar dulu aku amik business admin..nape aku tak amik je pengajian BM ni.tunggang langgang aku belajar B.A ni..dgn english language..account..finance..management..huh..as long as ilmu..

Hr ni blm breakfast lagi..takde ape yg boleh aku mkn kat dapur..lauk pun tinggal 1 chicken wingz yg masih beku..aku juz minum 'TEH SABAH' je..actually byk2 teh aku blh accept teh sabah je..coz flavour nya ori..aku tak minum kopi or nescafe..coz..make me sakit perut.tp aku mmg jrg amik breakfast berat waktu pagi..juz hot drink je..somtime bread..tp di rumah ni.semua melayu tulen..yang tak suka mkn bread pagi-pagi..mereka lebih berselera makan nasi tuang dgn kopi..berlaukkan ikan kering..mmg layan.cuma aku bukan jenis yang suka mkn celup-celup..rmi org suka mkn roti celup kat air..not me..bunyi mcm mengada + trip-trip+action la..tp bukan apa..bile nak minum kan ada hampas..hampas roti..tu yg tak suka tu..

Tak sabar nak balik kampung..next week...hehehe

No comments: