Monday, July 29, 2013

Lapar....

Ni la..keadaan aku dan my sis...tiba2 kelaparan tgh malam..aku baru jak abis 'solat tarawikh' dan 'solat istikarah'..ya la...ada kesempatan kan..jadi pergunakan sebaiknya..berkat bulan ramadhan yang suci dan berkat ni...

Tapi perut plak..krok..krok..krok..mau tunggu sahur jam4..tidur dalam lapar la ni..rasa mcm mau tung tang tung tang jak di dapur..tp..malas mengatasi segalanya....


mcm mana mau jadi bini orang..kalau pemalas begini..nasib baik la..teringat plak..aku ditegur abangku..ish..malu pun ada...tp..aku suka dia tegur aku..teguran nya mmg pedas..tp..boleh diterima..tk menyakitkan hati..bahkan kesian juga..dia akan rasa bersalah kalau marah aku..dia mmg tk sampai hati..eeeeee....


paling best la dia ni..dia nak sgt berkenalan dgn family ku..excited ni tunggu aku nak pi penang..nk kenal2 dgn mama..adik..sbb dia rasa tk berpeluang..sbb dia duduk jauh..bahkan..aku respek dia..sgt mengutamakan familynya..sbb dia tau..dia jak harapan..good..nice..skrg ni..mmg proses betul2..aku mengenal dia..sbb sblm ni..lebih kepada..dia mengenal aku..menguji aku dgn mcm2 ujian..cheh..

apa-apapun..itu tergantung pada jodoh kami..kalau betul..alhamdulilah..kerana ni la pertama kali aku dapat seorang yg terima..buruk ku..dan dan tidak pernah puji kebaikan ku..plz..doakan kami..

amin..amin..amin...

No comments: