Saturday, July 20, 2013

Gosip-Gosip Bu' Jijah...

Nak gosip sikit boleh..? almaklumlah..wpun puasa..gosip..tetap gosip tau bu jijah...hihihihihi..tapi gosip utk kesihatan dan kecantikan..yeah..yeah..siapa tk nak cantik..bukan sahaja untuk suami( bagi yang sdh berkawin) dan utk kepuasan diri bagi meningkatkan tahap confident diri..konon leh..eh..bukan konon..ini betul-betul..bukan cobaan...

Story nya bermula..bila aku dan my partner pigi meet kawan lama partner ku ni..utk amik barang..produk HAI-O MARKETING..aku ni dgn blur2 ..ikut jak la..dah diajak..rupanya..ada kursus utk marketing facebook..di Hotel Yaho Sembulan..owh..then masuk2 kami diraikan oleh kakak ni..dgn perkenalkan produk...

Seriusly..aku terpana bila try produk ni...
BIO EVER-NANO CREAM

Mula-mula partner aku ni la yang pakai..pakai sebelah kiri..gosok bahagian nadi...selang beberapa minit miracle..tiba2..naiknya seri...kening jadi ternaik..mata jadi segar..pipi naik...mmg berseri2..aku pun terkejut gak..so..aku pun try..mak ai..serius..betul2 menarik..smpai..aku rasa..wow..tk blh lebih2..nnti riak..tp..dalam hati..aku mesti nk beli ni..satu lagi yg menarik hatiku..bila diperkenalkan dengan...produk ini 
MARINE SOAP

sabun ni la....bau nya sangat fresh..dan menyegarkan..lebih2 lagi sabun ni dapat mengurangkan hitam-hitam di tepi leher,ketiak dan celah kangkang..wow..boleh la pakai bikini lepas ni..sowtnya aku ni..sah2 la utk diri sendiri..dari bujang ni la..kena jaga badan kan..supaya laki tak tgk perempuan lain..best gak bila kadang2 cik abang jeles..bila tgk 'ayang' nya cute miut...heheheheheheh...
satu lagi produk...mcm blanket..nak try la..sbb baik untuk kesihatan dalaman..i will update next progress utk produk ni..kalau betul2 berkesan..nah..aku akan promote dengan kekawan supaya.kita akan lebih menghargai ciptaan tuhan..bersyukur dan memelihara dengan baik...

SENYUM DULU...JANGAN LUPA..SENYUM ITU KAN SEDEKAH...

No comments: