Thursday, July 25, 2013

Dugaan Ramadhan...Kesiangg...

Pejam celik tk perasan kan..16 hari dah kita berpuasa..sayu plak hati ni..mau tinggalkan ramadhan ni..alhamdulilah..mudah-mudahan amal ibadahku mendapat keredhaan Allah..kerana aku tengah belajar memperbaiki diri..

Tapi masalahnya puasa ni..sahur aku mmg tk boleh langsung makan nasi..sakit perut yang melampau ni..smpai berlipat2 bah jari kaki ku menahan sakit perut..2 hari ni plak..lain plak tebiatnya..perut ku menjadi semakin sakit ..bila makan..klu minum ok jak..ya allah padahal..aku betul2 la ba lapar..bila tgk sahur tadi..sayur sawi,sardin dan bilis..wah..feberet tu..baru sesuap jak aku makan...aku dh kesakitan..aku berhenti..dan just dpt minum air jak la..tapi..harap2 la..hari ni ok la kan..jgn la..lemas dh badan aku ni..tkde sumber tenaga..


Lain chapter plak..
 Ada seorang kenalan rapat aku ni...tiba-tiba plak meluahkan hati..dia cakap...dia memang menaruh hati dengan aku..ingatkan selama ni..rapat2..just nak kawan2 jak kan..sekali rupanya..dia kecewa bila tahu aku ada cik 'ABANG'..itu la bezanya..selalunya..org yg suka sangat kat kita ni..akan lebih menghargai..jika bandingkan dengan org yg dah dpt amik hati kita..bahkan..kewujudan kita ni mcm ada tk ada jak..sehingga keluar statement :-

'KESILAPAN SESEORANG LELAKI,APABILA MEMBENARKAN LELAKI LAIN CUBA MENDEKATI KEKASIHNYA KERANA KURANGNYA PERHATIAN'

lepas tu pandai nak salahkan perempuan ..tak setia la...tapi..tgk la..kalau ada org lain yg caring..lebih perhatian..siapa tk tergugat kan? wanita ni sifat semulajadinya lemah..ingin sentiasa dimanja..so?? agak-agak2 la..


so..jangan plak nanti menyesal...baru padan muka..Hargailah cinta yang ada selagi masih ada...jangan biarkan ianya berlalu tanpa kita sedar..kerana kita terlalu berasa selamat

xoxo ,love

No comments: