Saturday, October 25, 2008

MEET THE FAMILY!

Meet My Family..mcm best je title tu kan..ok..dah introduce my mum,dad,sis n bro..let me introduce la my cozen and relatives..Upps..ni ada masalah sikit coz..ramai sgt..kita kenal yang sempat je..my mum adik beradik ada 12 orang and my dad plak 7 orang..aku juz ada nenek je..my mum punya mak..aku ni close dengan cozen belah my mum la..coz mmg every month ade je acara family’s day..and all geng teenagers mmg contact baik la..and relation kami mcm siblings..aku 1st cucu,pastu my bro..khai.and next my cozen c Scham(we called him abang)..and 3 twinz..my sis,my cozen-Adiq and Nana.and last sekali Choong(spm thn ni)..kire ini lah generasi kami..next generation dah lain channel..out of services..Memang selalu lepak sama la..and boleh dikatakan lain hati,lain jiwa tp ngam..Pastu generasi yang seterusnya..pandai2 la durank (klu nabil:Lu Pikir La Sendiri)..(klu apek:Sendili mau ingat lo)
Ni pic Abang N Chong..

Ni pic Nana,Fera & Adiq


Mcm Model la plak..

Next Generationz..


Naim,Nandung,Aqila,Lia,Lily,Anis (Belakang),Ayu,Cici,Baby Gumuk,Bella (Depan)


Aqil Adib (so far ini yang terakhir..tak tau kalau ada coming soon) .Actually kalau ikut kan mmg ramai,ni ade lagi yang belum masuk korner ni.Hehe..
Why la aku excited nak story pasal family..ni reason nya..family ni adalah salah satu dr kehidupan yang di’describe’ as a environment..all thing will direct related wit situation..mcm tu juga family..pakar psikologi ada menyatakan therapy yang berkesan ialah mengabiskan masa dengan family walau happy .. ;) atau sedih :( .Aku suka nak share family aku dengan orang sebagai ubat pelali pada penyakit..kadang kala kita bersatu,kita berbalah namun kita masih bersama..Jom lihat siapa disebelah kita..sudahkah kita menyatakan perasaan sayang untuk hari ini ..?sebelum terlambat
..

No comments: