Friday, October 24, 2008

Let's get started..hehe





That me..not so pretty but cute I guess..of coz la..semua ciptaan tuhan tu memang indah dan tersendiri,what?..I'm simple je..tp bab kerja very serious dan cerewet..Jarang senyum tp suka buat lawak..cuma never think tuk' join raja lawak kot..loving person..dan pleasant personality..gila2 juga dan yang paling aku nak orang tau aku ni..ialah selumber..coz itula strength aku..apa pun terjadi aku akan cool je..kono'la..utk slot ni aku nak introduce my family.









Ni pic my mum:Puan Hamidah and my dad:Encik Abdul Sini..ok.i know la my face copy my dad..kan?







My Bro(up) My Sis (down):Khairul and Elfera.Compare Khai dengan Fera tidak nafikan aku mmg kamceng dengan my youngest sister ni..nanti akan aku story about her..








WE ARE FAMILY..Walaupun kami terdiri dari 5 member je tp trust me..we have a big..big family..Check it out..

No comments: