Wednesday, April 1, 2009

My Life is Art...

Solitude Pictures, Images and Photos

Ntah mmg AKU rasa hidup aku ni penuh seni..seni ni untuk orang halus..aku ni tak la halus..tp aku boleh cakap aku ni kategori abstrak..yang mana nampak macam bercelaru tapi simboliknya bermotif..Bahkan seni ini adalah sesuatu yang amat aku kagumi..kerana tidak ada salah atau betul dalam seni..pengkritik seni hanya mampu mengkritik kerana adakalanya seni itu sesuatu yang dihargai..dan sudut pandangan seni itu tidak sama...
PESANAN TIDAK ADA KAITAN DENGAN DI ATAS
*Hati-hati Virus April Pool..virus Cacing tengah menganas..
*Jangan merokok kalau sayangka diri anda
*Pelihara Alam Sekitar
*Amalankan cara hidup yang sihat
*Sayangi orang sekeliling anda
Surprise Pictures, Images and Photos

1 comment:

Anonymous said...

sigup atu ta peyambung nyawa..khakhakha