Sunday, April 5, 2009

Biar Betul...

FIRE Pictures, Images and Photos
Ntah la..kenapa geram plak aku ni..emo ni..tahap satria baja itam lagi ni..Rubisa dan Zizi kuar..Siapa tu?fofular ka?hebat ke?ala besa2 ja..oklah..yg aku rasa tak patut..2 sumandak ni jadi crime victim dalam operasi seriel killer ni..yelah..bukan apa..potensi mereka ni bagus2 la..ada kualiti..atau mmg modus operandi utk mengatur strategi psikologi supaya penganas fikir mereka sudah menang!!..ni apa yg aku ckp ni??!!merapu mix suka hati aku..ada aku kesah..blog aku kan..
Yelah..masalah nya mmg bagus apa persembahan mereka..nyanyi ok..performance ada soul..padahal artis pro pun ada juga yg hancing..(teringat bila Misha jadi gagak bila nyanyi lagu M.Nasir di Zoom In)dasyat giler..copy paste Sarimah..'MENANAH'..yg aku paling rasa nak tutup tv mlm ni..Sidi,Qhaud dengan Aishah..Ntah apa tu??nyanyi kindergarden ke..budak2 kinder lagi 'semangkit' dari korang..AF thn ni..mmg btl la kata pengkritik body language.. dan posture tubuh tu big problem..cuma tgk bile ending pose utk every lagu..ade mcm nak tahan kentut..spatutnya last lagu bagi la pose maut..wartawan pun best je nak amik pic..yg aku hot and spicy gak..pengkritik..klu kritik tu..cuba put la some advice la..jgn blame je..bg tips..jadi mrk ada lesson..next time not repeated the same mistake..and also..i giv credit to akim..i think he now build his own movement..so let it go also Hafiz..both of them ni ..ada certain trademark dlm performance maybe they not realize..but effective..So..Apa aku nak cakap..??!!aku dha lupa..coz dah abis idea..all my ke'manas'an tu dha all out bha masa durg kuar..mmg buka tayangan U la..penuh dgn dialog lucah dan gangster..Pi Berambus La!!!


Semangkit= gabungan dari perkataan Semangat Sikit..

No comments: