Friday, January 20, 2012

MORNING.....

ASSALAMUALAIKUM..AND VERY GOOD MORNING..(amik berkat hari jumaat)

Wah mata aku rasanya mcm mau tak mau jak di buka awal pagi..malas nya nak bangun..tp kena juga bangun..nasib baik aku dh iron baju semlm so kurang la rasa kelam kabut...dapat la lewat bangun 20 minit..hihihihi..eh..napa plak aku tiba2 awal bangun dan awal pagi plak menulis blog sambil mendengar dari kejauhan guru bertugas tengah membebel.??

Nak share sikit..skrg ni aku bertitle 'TEACHER' untuk 3 bulan..ganti guru yang bersalin..best ke jadi guru ni.??aku ni mengenali profession perguruan ni masa tengah tunggu result STPM..kebanyakkan masa peribadi ku..abiskan dengan menjadi tenaga pengajar..tidak saja di sekolah rendah..sekolah menengah..termasuk juga PLKN..hihihihi..subjek aku ajar plak..mmg killer subjek..selalu terkena mengajar subjek BI,Math dan Science..tp tak pa..itu namanya cabaran..bygkan la..org yg takde basic langsung dalam pengajaran..mengajar..yg sah2 tiada latihan profesional sebagai guru..
Nampak logo sekolah ni..ini la sekolah di mana aku tengah berkhidmat------->
Sekolah yang bernama SMK SRI NANGKA..berada di kawasan luar bandar yang di sebuah pekan bernama TUARAN..sekolah ni memang baru2 jak dibuka ..dan masih mencari-cari hala tujunya..namun skrg..sudah nampak ada perubahan yang positif di bawah naungan pengetua baru..yg seblm ni bertukar ganti..utk menentukan hala tuju sesebuah organisasi..kena la..ada pemimpin yang hebat..dan itu tidak boleh di sangkal..

Ntah formal plak ayat aku pagi2 ni..adakah kerana aku..dah kebosanan tahap gaban..yg cuma duduk lepak lepak depan lappy..gara2 jadual waktu belum diberikan..(boring siut)..apa2 pun..update later la..cox makin byk aku typing..makin mengantuk plak mata ni..adios..

No comments: