Wednesday, March 2, 2011

My Life Is Suck

My life is screw up..sangat la messy..tak tau apa nak buat..apa nak dikata..betul2..buat aku tertekan dan blank..aku rasa hidup aku sudah tidak teratur..dan bukan seperti aku yang sedia ada..sentiasa hidup di landasan yang sepatutnya.Walaupun aku sudah ada si dia..yang sentiasa ada di sisi aku..sama ada baik atau buruk..namun..belum betul2 dapat meletakkan aku dalam posisi yang tenang dan teratur.
Dengan kerjaya yang masih tidak menentu..masa depan yang terkontang kanting..kewangan yang sudah tidak terurus..aduh apa la mau jadi dengan aku ni..mcm mana aku mau perbetulkan..dari mana aku nak mula..argggghhhhhhhh..aku bukan seorang yang boleh dibangga..tidak berduit..tidak berkerjaya..how demmmmmmm me..
Well aku bukan jenis yang patah semangat..bukan bererti aku seorang yang gagal..aku yakin mungkin satu hari nanti aku pasti dapat mengubah nasib diri ku sendiri..supaya..akan lebih berjaya dan maju utk masa akan datang..selagi aku berusaha dan berdoa..tp utk masa sekrg ni..aku betul2..blur..bingung..sesat dan segala-galanya..cuma aku bermohon pada Allah sup.aku masih diberi kekuatan dan kesabaran.Insya-Allah..Amin..

No comments: