Tuesday, June 1, 2010

I'M IN LOVE???REALLY??

Keyboard laptop ini kuketuk..ketuk..diringi dengan lagu lama."wajah kesayangan hamba' by hail amir..saja nak buat mlm ku ni more nostalgic..yelah..sekali-sekala dengar lagu evergreen ni..layan juga..
mcm aku tulis di atas..jadi title post ku..i'm in love..really?ntah la..secara sedar atau tidak..aku didatangi oleh 3 orang yang ingin menawan hatiku..namun kenapa dia ja yang menarik hatiku..heran..sbnrnya..aku belajar utk buka hatiku ini menerima dia..dan harap dia pun begitu..dan..aku harap biarla dia org nya..yang ditakdirkan utk ku..
dia seorg yang sederhana..tapi sgt komitment dengan perhubungan..amik berat..dan perhatian dia betul2 buat dia seorang yang kupilih..cuma sehingga kini..aku masih tidak dpt tunjukkan betapa aku sayang dgn dia..sehingga dia..akan sentiasa meminta kepastian dari aku..setiap masa..manja dia..nakal dia..buat aku senyum..
wish me luck..i love him..

No comments: