Friday, August 21, 2009

Bila esok..

Upacara dilakukan dengan penuh adat..simple tapi meriah..
Hantaran dari pihak lelaki..
Dibalas pula dengan pihak perempuan

Pelamin dihiasi dengan warna ungu..pink dan putih..melambangkan tautan cinta yg suci penuh dengan kemanisan dan kesetiaan..
Jangan salah sangka ye..ini bukan majlis aku..aku juz one of tetamu yang attend..hehe..saje je buat suspen utk kekwn aku yg asyik mengaju soalan 'bila ko mau kawin"..hehehe..
Dengan situasi aku skrg ni..aku masih terumbang ambing kerna belum mempunyai pekerjaan yg tetap..ala..suami tangguh la..itu bagi mereka yang hanya memikirkan 2-5 tahun awal perkahwinan..berbanding aku yg memikirkan untuk sepanjang hayat..perkahwinan ini adalah perkongsian..utk mengecapi kehidupan yg lebih baik..dan bukan utk menyusahkan..
ala..biarkan..aku dengan kerja yang tidak menentu..kadang-kadang sibuk..kadang-kadang terlalu lapang..bila aku sibuk,

ini la yang terjadi..meja bertaburan..dengan mcm2 fail..mcm2 surat..nak duduk pun rasa tak selesa...namun bila aku free..my chi-chi menjadi teman setiaku..


My chi-chi..is HP pavilion dv3 series..yang aku beli hasil dari gaji aku..menemani siang dan malam ku..dan my business partner..nanti aku bagi la komisen kat my chi-chi ni..aku beli kan accesories ke..make-up..ke..biar jadi cute..
ni la..pic aku yg minggu lalu..sewaktu dalam kererta ..nak pi kerja
ni pic..aku kemarin..fresh dr oven..utk tatapan my fwenz..nora..misti ko rindu sama aku kan..


UNTUK MUSLIM DAN MUSLIMAT SEKALIAN,SAYA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN..

No comments: