Thursday, August 6, 2009

Aku Bergelar Rakan Kerja??!!

Mentang2 la aku guna p.c ofis jadi aku pun mau story pasal ofis la ..hehe..pic yang aku blh sharing ni..antara yang aku smpt amik la..dalam certain event..


Pic kat bwh ni adalah time audit MSO datang ofis..ni gambaran sebenar di kaunter kami..tmpt berurusan..sini la orang nak minta pengesahan..check slip..dan mcm2 ada..

control nya kak lina dengan fizzan..trip2 buzy kunu'


tiz our organization chart..yang baru update


antara port yang mmg melethop!!di ofis..pigeon hole sekolah2..




ni plak..list nama pekerja.. Ni plak..bunga pejabat..still single..dan tgh mencari 'Mr.Right.."promosi ni tau"

Ni plak masa Hari Guru-Di Rasa-Ria Shang-Ri La,Resort...

Teman semeja..Pak Pee..Cikgu Asahari dan Cikgu Jamlin

Happy sakan ah..zul..ni misti gelak sbb aku nak tapau pemain violin pulang rumah..

antara yang menjadi pasangan yang 'matching'..coz color yang same..

antara ratu-ratu yang memang 'damn hot ' malam tu..siapa cari o.
memang la..aku pun susah mau cakap tau..anak siapa la ni..hehehe

No comments: