Friday, February 10, 2012

ASYIK PEREMPUAN JE YG SALAH :P

Lor apa la kes aku post mcm ni..actually aku malas nk heboh2 bha cerita yg tidak sepatutnya diceritakan..tp..aku pun ada had kesabaran..aku pun ada maruah juga kan..geram? siapa tk geram..aku dh takde kena mengena dalam kehidupan korang..nk masukkan aku apa lagi..tolong la...aku takde masa la nak amik port hal org yg bikin aku sakit hati sakit kepala..tambh dosa jak..
Tahun lalu satu ujian besar berlaku pada aku..yg aku sndiri tak sangka aku akan mengalami nya..apa?nk tau..tahun lalu..aku break dgn bf aku yg terlalu sayang kan aku kerana aku mencintai seorang lelaki yang menipu aku..detail story.tipu kenapa?rupanya dia LAKI ORANG!!!!..demmm kan..merusakkan hubungan jak..
Tapi yg buat aku rasa tak sedap hati..isteri dia..kutuk aku..hina aku..kata aku itu..ini..sedangkan..kalu aku dah cakap..berakhir..berakhirla..aku ni bukan jnis yg mau ingt2..buang masa jak kan..tp isteri dia cakap..aku ni tidak puas hati la..post2 aku di fb refer sama dia la..aku ni dikatakan desperate..halo..klu aku ni jahat mcm evil..aku dh post..sms laki ko bagi sama aku..dia cakap dia DUDA!!!!tp aku ni ingt lagi..tak baik mcm tu..aku masih kesian kan anak2 dia..aku ni bukan jnis busuk hati la..bukan cara aku utk bertindak mcm tu..tp aku juga yang salah..napa tidak tengok sndiri si suami yg diam2 jak..buat tk tau..nape tk salahkan dia..takut derhaka?jadi aku yg dipersalahkan..klu aku tau dia tu suami orang..aku tk mau sama dia bha..aku tidak  tinggalkan bf aku tu..tp biar la..buat masa ni..aku diam..sabar jak..dia kutuk aku..kawan2 dia hina aku..terima je la..tapi aku berharap TUHAN AKAN TUNJUKKAN SEGALA-GALANYA..KEBENARAN..AMIN...

No comments: