Tuesday, December 1, 2009

Best Ever...

1st..nak wish 'Selamat Hari Raya Aidil Adha'..hope apa yang dikorbankan tidak akan sia-sia..kesempatan ni..lynn nak chare the best moment sempena raya tu..bukan untuk nak menjatuhkan atau memburukkan..tapi untuk berkongsi..sebab mungkin ada yang terluka akibat dari tragedi bot karam di Pulau Banggi yang meragut banyak nyawa,moga roh mereka akan ditempat di kalangan mereka yang soleh dan solehah..Amin..
Ni cozen lynn..Aleeya Maisarah..so cute..dia jeles dengan patung lynn ni..hehehe..My Memet..

Tanpa perlu ditunjuk ajar..Baby Maisarah tetap dengan posing..control cutenya..ni barula muka baby iklan kan..hehehe..natural..love you..Baby..

Raya Haji tahun ni berlainan sikit..sebab kali ni..kami menyambut Birthday nenek yang ke-69 tahun..kebetulan jatuh pada tarikh yang sama..
Tgk la..nenek (mama tua) yang masih sihat..dan Mohd Adif jadi prop plak..Kek Durian ni..lynn jamah pun tidak..coz i don't like durian..baunya boleh buat lynn pening..pandai makan..tp tidak gemar..
Ini antara pic yang di amik sbelum kek di angkat tempat mama tua..masa tu ramai sedang menghayati..keenakan soto my mum...oh...nyum..nyum..nyum..
antara pic candid yang sempat aku amik..
Ini adalah barisan cucu-cucu mama tua..tp ada yang tak de dalam pic..aku of coz la..jadi photographer..
Ni antara..adik beradik my mum..sowie la..muka serabai sikit..yelah..sah2 la celebration family ja..mmg muka..toksah cakap la..ni pun ada juga yang missing ni..

Di kalangan menantu pun sempat take pic aah..hehehe
Kenapa ini jadi last pic..memang la..antara orang kuat yang menjayakan majlis ni kan..spoil nya..aku yang tidak masuk dalam ini gmbar tau...argggh...

No comments: