Monday, May 25, 2009

Aku,DVD & Game

Lama tak isi blog..buzz...zy sgt..mcm2 nak buat..tapi nak story la ni..tntang my hobby yang gila2..suka tgk DVD dan main Game..sejak DVD ni dijual murah di certain kedai CD..membuat aku makin gila tgk movie..dan also lepas ni nak jadi pengumpul DVD la..klu blh nak collect semua mo-v2 yang aku mmg gila2 masa aku budak2 dulu..citer cartoon,comedy,horror,dan mcm2..nak tgk progress..nanti aku inform..
aku juga skrg ni gila main game..ntahla..semua game la...dlm laptop..dlm hp..mmg itu yang buat aku lalai dalam buat kerja..pernah aku tidor jam 5 pagi..smata-mata syiok layan game 'the sim'..teruk kan..well sekrg aku dha jadi normal semula..aku juz main bila free je..

Hari tu aku attend interview GSTT dan Pegawai Tadbir..ramai orang siot..seluruh sabah tertumpu la..blh jumpa mcm2 org..dari zaman sekolah rendah,smpi sekolah menengah,universiti dan kerja..mmg la..betapa terdesaknya utk dapat kerja..padahal kontrak 6 bulan je..hope dapat la..ada gak buat belanja utk Raya..bisnes agak slow..coz aku skrg fokus utk dateline assignmnt..okla..tgk best layan Bio-nik ni..lepas nak tgk Dr.House plak..Happy Nice Day..

No comments: